Je ervaart het langdurig bewezen Kimber 50/50 concept - de helft ervan is fatsoenlijk, de helft ervan is crap.
Maak het niet mooier.
Kimber bracht hun revolver uit in 2016, dus ze zijn nog vrij nieuw in het revolverontwerp. In de aluminium-framed kant van de pool springen kan ze wat nieuwe uitdagingen geven. Ze zijn nog steeds erg nieuw in de revolverwereld.
Colt's terugkeer naar de revolvermarkt gaf ze wat groeipijnen om aan te pakken. Ik zou niet geneigd zijn om op ze te springen totdat ze zichzelf en hun nieuwe productiemethoden en nieuwe revolvers hebben bewezen.
Taurus heeft hun nieuwe Executive Grade, gemaakt in de VS, en hoewel de gedachte dat ze beweren dat ze 'hogere kwaliteit' revolvers zijn intrigerend is, zou ik er nog niet op springen. Ik heb te veel bewezen S&W's die de klus klaren, en een oudere Ruger Service-Six (MagNaPort tuned).
Sommige mensen springen graag als eerste in hun blok op elke nieuwe ding die langskomt. Hun voorrecht. Iemand moet alle wapenbedrijven in bedrijf houden.

Tegenwoordig draag ik alleen revolvers voor pensioen CCW/zelfverdediging. Ik wil mezelf elk mogelijk voordeel geven. Verdomme, dat was de belangrijkste reden waarom ik erop aandrong om naar een S&W revolver armorer-cursus te worden gestuurd, zodat ik mijn eigen wapens kon inspecteren, onderhouden, onderhouden of repareren.
Ik heb de kans gemist om naar een van de oudere LE/Mil Ruger revolver armorer-cursussen te gaan, waarvan mij door Ruger werd verteld dat ze werden stopgezet toen iemand met pensioen ging. Ze staan er tenminste om bekend dat ze parts-is-parts revolvers zijn, wat betekent dat er geen handmatige montage is. Jammer dat de Security/Service/Speed-Six onderdelen niet meer worden ondersteund. Ik mis soms mijn SP101DAO, maar hij ging naar een heel goed huis waar hij vaak wordt gebruikt voor de verdediging van wilde dieren in AZ.