Ik vraag me af of iemand hier al eens 45 Super heeft geprobeerd in een G41 Gen 4 met een aftermarket loop die volledige hulpondersteuning biedt en niet 2 inch uit de slede steekt?
Glocktalk is a forum community dedicated to Glock enthusiasts. Come join the discussion about Glock pistols and rifles, optics, hunting, gunsmithing, styles, reviews, accessories, and more!
KKM loop en NDZ roestvrijstalen staaf en 24 pond veerIk dacht erover om 45 Super in een 41 te proberen voordat ik met een G20 10mm aan de slag ging, maar de meeste mensen zeiden dat je geen 45 Super in een G41 moet doen. Deze man op YouTube schiet echter een 45 Super Glock 41, kan niets vinden waar hij vertelt welke mods hij heeft gedaan, maar hij heeft wel een aftermarket loop.
@GunSam/search?query=45%20super![]()
YouTube
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.www.youtube.com
Ik heb een KKM 10 mm conversieloop voor mijn G41. 100% betrouwbaar.Bedankt voor de info en dat je me liet weten dat ik niet helemaal gek ben om over dit idee na te denken. Misschien moet ik het opgeven en een 10 mm kopen. Ik heb vooral goede dingen gehoord over de G20.
Een .45 super zou geweldig zijn, maar de 10MM met de juiste patroon is een formidabel beest.
Ik ben dol op mijn G20.4, maar heb onlangs een Sig XTen gekocht en ik ben er dol op. Past zoveel beter in mijn hand dan mijn Glock. Heb de G20.5 nog niet geschoten, maar man, die Sig voelt en schiet geweldig in mijn hand
View attachment 1219350
View attachment 1219351
Ik heb dit al vele jaren zo. HK USP .45 Compact met een CCF-gelicentieerde kopie van de B&T-onderdrukker. Gemakkelijk te controleren in een USP, goede geluidsreductie, geen gehoorbescherming nodig bij het schieten van standaard drukladingen buitenshuis. Overvloedige munitievoorraad voor dit subsonische kaliber. Als je niet herlaadt, overweeg dan de .45. Subsonische 9mm is niet altijd gemakkelijk te vinden, als men niet herlaadt.Ik kan me eigenlijk voorstellen dat ik een onderdrukte pistool in .45 ACP gebruik als een pistool voor thuisverdediging.
KKM LoopIk vraag me af of iemand hier al 45 Super heeft geprobeerd in een G41 Gen 4 met een aftermarket loop die volledige hulpondersteuning biedt en niet 2 inch uit de slede steekt?
Nee, alleen een gewone 45 ACP-loop van KKM is vereist voor 45 Super! Geweldige keuze KKMV: Is deze KKM-loop specifiek een 45 Super-kamer of een gewone 45ACP, maar nog steeds voldoende voor 45 Super?
Th aka
Ed
KKMIk vraag me af of iemand hier 45 Super heeft geprobeerd in een G41 Gen 4 met een aftermarket loop die volledige kasondersteuning biedt en niet 2 inch uit de slede steekt?
Red,Stel geen G21 of 41 voor zonder KKM-loop en 22/24 veer
Erg interessant!! Misschien is er een manier voor mij om toch 45 Super te gebruiken.Ik gebruik geen muzzle brake op G21 voor 45 Super ! View attachment 1276126