Glock Talk banner
  • Notice image

Glocktalk is a forum community dedicated to Glock enthusiasts. Come join the discussion about Glock pistols and rifles, optics, hunting, gunsmithing, styles, reviews, accessories, and more!

Overwatch Precision Poly-DAT trigger snelle review

29K views 30 replies 12 participants last post by  Milby  
#1 · (Edited)
Het is een mooi gepolijste OEM-trekkerstang met een platte schoen van polymeer. Voordelen: - economisch en mooi verpakt - plat - minder pre-travel dan OEM; 3/16 inch. vs. voorraad van 7/16 inch (minder dan de helft van de opname - aanzienlijk meer reductie dan de geclaimde 20%) - lijkt veilig, geslaagd voor alle valcontroles en tests die ik heb uitgevoerd - beter dan de OEM-trekkerschoen, mooi ergonomisch gevoel. - het is een gladde schoen en het veiligheidsblad ligt gelijk wanneer het wordt ingedrukt, waardoor het gemakkelijk voor uw vinger is. - beperkte 'eeuwige' garantie is ook van toepassing op volgende kopers. Nadelen: - polymeer, maar volgens rapporten geen nadeel. - alleen droog afgevuurd. - veiligheidsblad reset prima, maar was een beetje 'stijf' bij het snel naar voren komen toen de trekker heen en weer naar de muur werd getrokken. Verstandig wat olie erop aangebracht en het probleem verdween. Trek: Ik heb een OEM min-connector en Wolff 5,0 lb. slagveerspiraal erin. Alle andere veren en onderdelen zijn standaard. Gemeten trek was gemiddeld 4,25 lbs. Erg mooi. Kijk op Optics Planet om te zien of het nog in de aanbieding is. Opmerking: 'DAT' betekent blijkbaar Defensive Application Trigger.
Image

#4 ·
Aanbevelen!

Het is een mooi gepolijste OEM-trekkerstang met een platte schoen van polymeer.

Voordelen:

- economisch
- plat
- minder pre-travel dan OEM
- lijkt veilig, geslaagd voor alle valcontroles en tests die ik heb uitgevoerd
- beter dan OEM-trekkerschoen, fijn ergonomisch gevoel.

Nadelen
-polymeer, maar volgens rapporten geen nadeel.
-heb het alleen droog afgevuurd.
-veiligheidsblad reset prima, maar was een beetje 'stijf' bij het slim naar voren komen als je gewoon de trekker heen en weer naar de muur trok. Zorgvuldig wat olie erop aangebracht en het probleem verdween.

Trek: Ik heb een OEM min-connector en Wolff 5,0 lb. slagveerspiraal erin draaien. Alle andere veren en onderdelen zijn standaard. Gemeten trek was gemiddeld 4 lbs. 2 oz. tot 4 lbs 4 oz.

Erg leuk. Kijk op Optics Planet om te zien of het nog in de aanbieding is.

Opmerking: 'DAT' betekent blijkbaar Defensive Application Trigger.
Image
Bedankt voor de sit rep en goed om te horen. Ik heb er een onderweg.

#6 ·
Zal de FPS voorkomen dat deze trekker een patroon afvuurt? Wat als alles vast komt te zitten in de positie "veiligheid uitgeschakeld" en de trekstang om onverklaarbare redenen van de veilige schouder af is (maar de pretravel in ieder geval is geëlimineerd)? EN, als je hem laat vallen of per ongeluk op een onbedoelde manier de trekker overhaalt? Nieuwsgierige geesten willen het weten!

#7 · (Edited)
Ik heb het vandaag bekeken en heb geen bezwaar om het mee te nemen naar de schietbaan. OP beweert dat alle veiligheidsvoorzieningen functioneel blijven. Ik gebruik de mijne op een Glock 23.

De enige keer dat ik ooit iets negatiefs over deze trekker heb gehoord, is dat een man in een andere thread een 43 en een 43 x heeft en beweerde dat de slagpin los zou komen van de trekkerstang als hij op ongeveer 4 voet hoogte zou vallen. Ik geloof dat hij zei dat de slagpinveiligheid zijn werk deed elke keer dat het gebeurde. Het is post-#96:
https://www.glocktalk.com/threads/glock-firing-pin-safety.1807528/page-5

Ze waarschuwen dat het geĂŻnstalleerd moet worden door een door Glock gecertificeerde wapenmaker en ik zeg: wat maakt het uit! Ik begrijp dat ze zich MOETEN indekken.

OverWatch en Apex zijn blijkbaar de enige twee aftermarket-trekkers die door sommige wetshandhavingsinstanties zijn goedgekeurd voor carry. Dat is horen zeggen, maar ik heb geen informatie van het tegendeel.

Verzonden vanaf mijn SM-J337V met Tapatalk

#8 ·
Ik heb het vandaag bekeken en heb er geen bezwaar tegen om het mee te nemen naar de schietbaan. OW beweert dat alle veiligheidsvoorzieningen functioneel blijven. Ik gebruik de mijne op een Glock 23.

De enige keer dat ik ooit iets negatiefs over deze trekker heb gehoord, is dat een man in een andere thread een 43 en een 43 x heeft en beweerde dat de slagpin los zou komen van de trekkerstang als hij op ongeveer 4 voet hoogte werd laten vallen. Ik geloof dat hij zei dat de slagpinveiligheid elke keer zijn werk deed dat het gebeurde.

Ze waarschuwen dat het moet worden geĂŻnstalleerd door een door Glock gecertificeerde wapenmaker en ik zeg: wat maakt het uit! Ik begrijp dat ze zich MOETEN indekken, hoor.

Toch stelde je AL die vorige vragen over de "nok/sear-inschakeling" en "slagpinveiligheid".

Alles wat ik te zeggen heb als reactie op dit bericht en al je vorige vragen is... je kunt ELK vuurwapen zo onveilig maken als je wilt. Blijf al je aftermarket rommel op je vuurwapens stapelen zoals je wilt. Dit is geen afknapper voor aftermarket onderdelen in het algemeen (ik heb een OP-trekker in mijn Unlimited division 34), maar ik let op de werking/schoonheid/functionaliteit van mijn vuurwapens. Ik maak me geen zorgen over mijn FPS.

#11 · (Edited)
Bedankt voor het delen en het kan me niet schelen wat je zegt. Stop met trollen in mijn thread. Ik vind het product gewoon leuk en wilde een korte review geven, dat is alles.

Een van de verkoopargumenten voor deze trekker is dat de pre-travel niet significant wordt verminderd. Ze zeggen 20%. Het is zeker een vermindering van de pre-travel, maar ik heb het nog niet gemeten. Het kan me eigenlijk niet schelen of ik het wel of niet meet.

Het enige wat ik weet is dat het kruisvormig veilig op de planken verschijnt en dat het mijn valtest heeft doorstaan en de veiligheid van de slagpin niet belemmerd wordt. Ik heb het pistool een aantal keren laten vallen met een 17-schots Magpul-magazijn erin, een volledig geladen gewicht, en heb er geen problemen mee om het op de schietbaan uit te proberen.

Eerst bekritiseer je aftermarket-componenten en geef je dan toe dat je een OverWatch Precision-trekker bezit. Stop alsjeblieft met het verspillen van de tijd van mensen!

#26 ·
Ik heb de np3-gecoate metalen trekker met de Overwatch-connector en een 5 lb slagpinveer. De trekkracht is een gelijkmatige 4 lbs. Echt een mooie trekker en ik schiet net zo goed als met mijn Glock 19. De trekker lijkt een klein pistool erg accuraat te maken. Ik heb net een Glock 48 gekocht. Ik kan de np3-gecoate versie nergens vinden. Allemaal uitverkocht. Ik heb een paar poly DAT's gevonden waarvan ik denk dat ze na het lezen van je bericht en andere beoordelingen ongeveer hetzelfde zullen zijn. Plus ik kan misschien een paar dollar besparen. Bedankt voor de recensie.

#30 ·
Het is een mooi gepolijste OEM-trekkerstang met een platte schoen van polymeer.

Voordelen:

- economisch en mooi verpakt

- plat

- minder pre-travel dan OEM; 3/16 in. vs. voorraad van 7/16 in. (minder dan de helft van de opname - aanzienlijk meer reductie dan de geclaimde 20%)

- lijkt veilig, geslaagd voor alle valcontroles en tests die ik heb uitgevoerd

- beter dan OEM-trekkerschoen, mooi ergonomisch gevoel.

- het is een gladde schoen en het veiligheidsblad ligt gelijk wanneer het wordt ingedrukt, waardoor het gemakkelijk voor uw vinger is.

- beperkte 'eeuwige' garantie is ook van toepassing op volgende kopers.

Nadelen:

- polymeer, maar volgens rapporten geen nadeel.

- heb het alleen droog afgevuurd.

- veiligheidsblad reset prima, maar was een beetje 'stijf' bij het snel naar voren komen toen ik de trekker heen en weer naar de muur trok. Voorzichtig wat olie erop aangebracht en het probleem verdween.

Trek: Ik heb een OEM minus connector en Wolff 5,0 lb. slagveerspiraal die erin draait. Alle andere veren en onderdelen zijn standaard. Gemeten trek was gemiddeld 4,25 lbs.

Erg leuk. Bekijk Optics Planet om te zien of het nog in de aanbieding is.

Opmerking: 'DAT' betekent blijkbaar Defensive Application Trigger.
Image
Overwatch Precision ontwikkelt prachtige producten. De PolyDAT, FALX en DAT zijn uitstekend; Ik gebruik ze met veel plezier.