Glock Talk banner
  • Notice image

Glocktalk is a forum community dedicated to Glock enthusiasts. Come join the discussion about Glock pistols and rifles, optics, hunting, gunsmithing, styles, reviews, accessories, and more!

Holosun SCS Carry

5.2K views 27 replies 13 participants last post by  glazer1972  
#1 ·
Ik zie dat Holosun met een nieuwe optic is gekomen. Het is een optic met gesloten emitter op zonne-energie. Het lijkt ongeveer dezelfde grootte te hebben als de EMP Carry, maar heeft geen batterij. Het lijkt erop dat ze voor $399,00 worden verkocht. Ik denk dat je een plaat nodig hebt om hem op de 26, 19 formaat pistolen te gebruiken. De achterste "uitlijningslipjes" moeten van een Glock 43 worden afgeslepen. Ik weet niet zeker of ze al te koop zijn, maar ik weet zeker dat het snel zal zijn.

#2 ·
De Glock Store beweert ze op voorraad te hebben, ik heb hun nieuwe YouTube-video erover bekeken waarin Lenny het recenseert. Ik vind het leuk. Hij ging ook over de montageplaat die ze maken en verkopen voor de 19, 17, 26, enz. Ik zou hier de link naar de video plaatsen, maar ik zit op mijn telefoon, dus dat kan niet. Mensen kunnen naar YouTube gaan en ernaar zoeken. Ik heb later naar het vizier gezocht en de Glock Store is de enige plek die het op voorraad toonde.

#10 ·
Needs plate. Failure right out the gate.
De echte mislukking is dat wapenfabrikanten verschillende optische uitsparingen gebruiken in plaats van er een te kiezen. De SCS Carry wordt direct op de Sig P365-serie gemonteerd, wat waarschijnlijk momenteel een populairder product is dan de G43-serie. Ze moesten er een kiezen.

Aan de positieve kant: vijl gewoon je G43 MOS-palen af en dan monteert de SCS Carry direct. Op verschillende plaatsen worden ze voor $ 50- $ 75 gefreesd.

#11 ·
Ik denk dat de Echelon de beste universele oplossing heeft voor de off-the-shelf markt. De MOS was Glock's compromisbenadering voor optic "semi-ready", en anderen kopieerden - ik denk dat ze in de toekomst misschien keuzes zullen geven zoals ze doen voor nachtvizieren, of frametypes. Het is onwaarschijnlijk dat optic makers hun footprints zullen standaardiseren, tenzij het in hun eigen voordeel is - zoals alle auto's die hetzelfde wielboutpatroon en wielmoeren hebben (ik wou dat dat het geval was).

#16 ·
Ik weet niets over de "Carry"-versie. De SCS-MOS is een directe montage op de uitsparing in de slede. Daarom heb ik er voor gekozen, geen plaat nodig en het stelt je in staat om de fabrieksijzers te co-witnessen. Geen behoefte aan hogere vizieren.

#19 ·
Posts/Lugs zijn een extra interface om terugslag en schokken te absorberen, het afschuiven van schroefkoppen te voorkomen en onvolmaakte freesbewerkingen tussen de slede en de optic te compenseren.

#20 ·
Ik wilde dit even in de ruimte gooien om te zien wat iedereen ervan vindt. Je moet een plaat gebruiken op de scs-drager, maar deze heeft een gesloten emitter. De gewone scs heeft dat niet. Ik heb nog geen gesloten emitter gebruikt, dus ik weet niet zeker wat de voor- en nadelen ervan zijn. Ik denk dat de tijd het zal leren als ze goed verkopen en beoordelingen krijgen.

#21 ·
Ik wilde dit gewoon even in de groep gooien om te zien wat iedereen ervan vindt. Je moet een plaat gebruiken op de scs carry, maar die heeft een gesloten emitter. De gewone scs niet. Ik heb geen gesloten emitter gebruikt, dus ik weet niet zeker wat de voor- en nadelen ervan zijn. Ik denk dat de tijd het zal leren als ze goed verkopen en beoordelingen krijgen.
Een open emitter is open. Stof, pluisjes, regen, etc. verzamelen zich aan beide kanten van het enkele glas en ook in de emitter, wat de stip kan blokkeren. Open emitters voor ccw/duty moeten vrijwel dagelijks worden afgeveegd om ze schoon te houden. Een veeg met een microvezeldoek (of een hoek van een microvezel deken etc.) in de emitter is snel maar noodzakelijk. Duurt een paar seconden, niet moeilijk.

Een gesloten emitter is volledig gesloten. Er komt nooit stof in. Het vereist geen stofonderhoud. VEEL superieur voor ccw/duty omdat de emitter nooit geblokkeerd zal worden.

Voor gebruik op de schietbaan, plinken, etc., is beide prima. Voor ccw/duty, gesloten!