Glock Talk banner
  • Notice image

Glocktalk is a forum community dedicated to Glock enthusiasts. Come join the discussion about Glock pistols and rifles, optics, hunting, gunsmithing, styles, reviews, accessories, and more!

Best Minus - Connector voor G42/G43/G48/G43X?

23K views 43 replies 22 participants last post by  cliffspot  
#1 ·
Vroeg me af of iemand daar een connector voor de slimlines heeft geprobeerd en zo ja, welke je hebt geprobeerd of gebruikt.
Ik heb ze gezien van Ghost, LWD, APEX, ZEV & Double Diamond.
Ik weet zeker dat er nog veel meer zijn.
Mijn GEBRUIKTE, nieuw verworven G43X heeft een harde, ruwe trekker in vergelijking met elke andere Glock die ik ooit heb geprobeerd.
Dacht misschien dat ik het een beetje kon helpen met een connector, maar de veren origineel laten.
Het heeft zeker de trekkerdingus nodig die met een stuk schuurpapier wordt gemasseerd.
Dit wordt een 100% verborgen draageenheid.
Meningen?
Image

#2 · (Edited)
Afgezien van een OEM-minus zou ik voor Apex gaan.

Wat betreft de dingen om op te letten, JG heeft een goede overzichtsvideo over het achtervolgen van slijp- en sleepwerk die nuttig kan zijn, vooral als het pistool nieuw voor je is, of sinds de aankoop in een sok heeft geleefd.

#34 ·
Afgezien van een OEM-minus zou ik voor Apex gaan.

Wat betreft de dingen waar je op moet letten, JG heeft een goede overzichtsvideo over het achtervolgen van slijp- en sleepgeluiden die nuttig kan zijn, vooral als het pistool nieuw voor je is, of sinds de aankoop in een sok heeft geleefd.

Ik heb de ghost connector geprobeerd, maar degene die bij mijn Apex Action Enhancement drop in trigger zat, maakt de trekker een stuk soepeler en elimineert veel van de kruip. Heb ook de polijstbeurt gedaan op alle interne onderdelen van de G43X bij aankoop en dat maakte zeker een verschil. Tussen het polijsten en de Apex-trekker ben ik nu best tevreden met de trekker, was geen fan van de standaard G43X-trekker.

#3 ·
Ik vroeg me af of iemand van jullie een connector voor de slimlines heeft geprobeerd en zo ja, welke je hebt geprobeerd of gebruikt.
Mijn GEBRUIKTE, nieuw verworven G43X heeft een harde, ruwe trekker in vergelijking met elke andere Glock die ik ooit heb geprobeerd.
Dacht misschien dat ik het een beetje kon helpen met een connector, maar de veren origineel laten.
Het moet zeker ook de trekkerdinges masseren met een stuk schuurpapier.
Meningen? View attachment 1043966
Ik zou ofwel bij de OEM minus connector blijven:
Glock Onderdeelnummer 33564 Connector 5,5 lb "standaard" G42, G43, G43X, G48 (gemarkeerd "-")

OF:

Overwatch Precision NP3'ed Glock OEM Minus Connector voor G43/G42/G43x/G48
NP3-geplateerde G43 en G42 Minus Connector - Overwatch Precision
Beschrijving
We hebben OEM GLOCK minus connectoren voor de G43, G42, G43X en G48 modellen verkregen. Deze GLOCK OEM "Minus" connector is geplateerd met de beproefde NP3 afwerking voor een verminderd trekkergewicht zonder potentiële betrouwbaarheidsproblemen die kunnen ontstaan door het gebruik van aftermarket connectoren. De NP3 afwerking zorgt voor een soepelere werking met minder smering (Frasering!), en de onderhoudsvrije aard elimineert corrosieproblemen.

#5 ·
Het is heel goed mogelijk dat uw gebruikte 43X een connector van 8 lbs heeft. Ik zou eerst controleren welke connector u heeft. Als u de lichtste Glock-connector erin heeft, overweeg dan de Ghost-connectors, of Ghost-connectors met enkele veerwijzigingen, wat betekent: een veiligheidsveer met verminderde kracht en/of een lichtere slagveerveer, maar ga niet onder de 4,5 lbs, anders kunt u lichte slagen krijgen. Als ik het was, zou ik overwegen wat voor soort afbraak ik wilde, ofwel een rollende afbraak of een scherpe afbraak van een muur, om te helpen bij de keuze van de connector, en dan een veiligheidsveer met verminderde kracht proberen.

#6 ·
Ik moet het openen en kijken of het de platte of de schuine = - connector is.
Alles "zag" er fabrieksmatig uit toen ik het afgelopen zaterdagavond opende voor inspectie en reiniging.
Ik dacht dat het een VLAKKE connector was zonder enige hoek toen ik het na het schoonmaken voor de 1e keer smeerde.

#7 ·
Ik moet hem openen en kijken of het de platte of schuine = - connector is.
Alles "zag" er fabrieksmatig uit toen ik hem afgelopen zaterdagavond opende voor inspectie en reiniging.
Ik dacht dat het een PLATTE connector zonder enige hoek was toen ik hem na de eerste reiniging helemaal insmeerde.
View attachment 1044126 View attachment 1044128
Moet te kunnen zien zijn door alleen de slede te verwijderen. Mijn nieuwe 48 werd geleverd met een - connector, maar mijn vroege 43 niet.
Image

#9 ·
Ja, ik heb vijf aftermarket connectoren getest in mijn G43:

1) Ghost Edge
2) Double Diamond (NP3 gecoat)
3) TTI connector
4) NP3 gecoate Glock OEM " - " connector verkocht door Overwatch
5) Overwatch "OP -" connector (NP3 gecoat), die ik het meest recent heb getest.

[Ik gebruikte een fabrieksvoorraad " - " connector met een "¢25 polijstbeurt als basis om die aftermarket connectoren mee te vergelijken.]

De procedure was nogal informeel en eenvoudig (omdat ik geen formeel experiment deed). Ik probeerde elk van die connectoren in mijn G43 en vuurde minstens 1K patronen af over een periode van een paar maanden en oefende mijn routine-oefeningen. (Ik heb mijn eerdere resultaten elders gepost…)

Eerst pakte ik mijn Layman digitale trekkergauge en probeerde ik het gemiddelde te nemen van 5 metingen van het trekkergewicht met elke connector. Maar om de een of andere reden kon ik geen consistente metingen krijgen en was de variabiliteit te hoog om de metingen betrouwbaar te maken. Dus gaf ik de meer objectieve vergelijkingen van de gemiddelde trekkergewichten op, maar besloot ze heel erg te vergelijken op basis van mijn subjectieve perceptie van hoe elke connector aanvoelt in mijn specifieke G43 terwijl ik daadwerkelijk mijn reguliere oefening doorliep. De reden dat ik zoveel patronen met de connector heb afgevuurd, is om ervoor te zorgen dat die connectoren geen betrouwbaarheidsproblemen veroorzaken, wat geen van hen deed.

Merk op dat de NP3 gecoate OEM " - " connector is getest met zowel de standaard trekkerveer als de NY trekkerveer (die ik nu in mijn G43's gebruik); en de Overwatch "OP - " connector is alleen getest met de NY trekkerveer. Alle andere connectoren zijn getest met de standaard trekkerveer in het pistool.

Verder merk op dat ik slechts één monster van elk van die connectoren heb getest. Als zodanig kan er al dan niet veel generaliseerbaarheid zijn van mijn resultaten naar een andere individuele G43 of andere individuele connectoren van dezelfde soort.

Dat gezegd hebbende, hier zijn de resultaten van mijn tests:

1. Ghost Edge connector. (Mijn minst favoriete van allemaal.)
Deze connector gaf me de lichtste trekker van alle connectoren die ik heb getest; maar gaf me ook de meest papperige breuk, wat ik helemaal niet leuk vond. Ik voelde ook dat het trekkergewicht met deze connector (met de standaard trekkerveer) een beetje te licht was voor mijn smaak. De stalen plaat waar hij van is gemaakt, lijkt veel dunner te zijn dan die van de OEM-connector, Overwatch of TTI-connector.

2. Double Diamond connector (NP3 gecoat). (Mijn op een na minst favoriete van allemaal.)
Dit is de op een na lichtste connector van allemaal met een redelijk fatsoenlijke breuk. Hij is niet zo licht of zo papperig als de Ghost Edge connector, maar de trekker is nog steeds lichter dan de Overwatch "OP - " TTI of gepolijste OEM " - " connector, en de breuk is een beetje papperig….

3. TTI connector. (Een van mijn favorieten.)
Dit is de derde of vierde lichtste van de vijf die ik heb getest, met slechts een zeer kleine vermindering van het trekkergewicht, zo niet, van de gepolijste fabriek " - " connector. De breuk is net zo scherp als de NP3 gecoate OEM " - " connector hieronder. De stalen plaat waar deze connector van is gemaakt, is net zo dik en solide als die van de OEM- en Overwatch-connectoren. Ik vond deze connector het op een na beste van alle connectoren. Maar ik kon het verschil in gevoeld trekkergewicht tussen deze connector en de NP3 gecoate of gepolijste OEM " - " connector niet echt zien.

4. Glock OEM " - " connector NP3 gecoat door Overwatch (Een van mijn favorieten.)
Zowel de trekker als de breuk voelen veel aan als de standaard " - " connector met een ¢25 polijstbeurt. Zo niet, dan voelt de trekker iets soepeler aan dan de gepolijste standaard "-" connector. Ik vond deze connector net zo goed als de TTI connector. Merk op dat dit in wezen een Glock OEM-onderdeel is dat een premium NP3-coating heeft, wat het grootste voordeel van deze connector is. Als het hebben van de OEM-connector in uw Glock erg belangrijk voor u is vanwege aansprakelijkheidskwesties (of vanwege G.A.P of G.A.D.S.:LOL:), dan is dit ten zeerste aan te bevelen. Ik gebruikte deze het langst totdat ik onlangs de Overwatch "OP - " NP3 gecoate connector heb getest.

5. Overwatch "OP - " NP3 gecoat (Mijn keuze!)
Zowel de trekker als de breuk voelen net zo aan als de hierboven genoemde TTI- of NP3 gecoate OEM " - " connector. Deze connector voelt echter een tikkeltje soepeler aan dan beide, terwijl hij toch dezelfde zeer scherpe breuk geeft. Dit is ook een goedkoper alternatief voor de NP3 gecoate OEM " - " connector die Overwatch ook verkoopt. Ik vind de manier waarop deze connector aanvoelt in mijn G43 het beste - zeer soepel en zeer scherp, en helemaal niet papperig. Gewoon een perfect trekkergevoel zonder de trekker merkbaar lichter te maken zoals Ghost Edge of DD connector. Vanwege de soepelheid voelt de trekker zelfs een beetje lichter aan dan de TTI- of de standaard connector, hoewel ik het niet zeker weet…

Momenteel gebruik ik de Overwatch "OP - " connector en de NY trekkerveer in een van mijn G43's en de NP3 gecoate OEM "-" connector met de NY veer in de andere G43…

Zoals je kunt zien, ben ik NIET echt geĂŻnteresseerd in het lichter maken van de trekker van mijn G43's dan het fabrieksst. trekkergewicht. Sterker nog, ik gebruik de NY trekkerveer in beide van mijn G43's, zodat het trekkergewicht zwaarder moet zijn dan de fabrieksvoorraadconfiguratie. Waar ik hier echt naar op zoek ben, is de soepelheid van de trekker en de scherpte van de breuk. Ik denk dat ik heb gevonden wat ik echt leuk vind door de Overwatch "OP - " connector en de NY trekkerveer te combineren.;)

Zoals altijd, YMMV.:)

#23 ·
Ja, ik heb vijf aftermarket connectoren getest in mijn G43:

1) Ghost Edge
2) Double Diamond (NP3 plated)
3) TTI connector
4) NP3 plated Glock OEM " - " connector verkocht door Overwatch
5) Overwatch "OP -" connector (NP3 plated), die ik recentelijk heb getest.

[Ik gebruikte een fabrieksvoorraad " - " connector met een "¢25 polish job als basis om die aftermarket connectoren mee te vergelijken.]

De procedure was nogal informeel en eenvoudig (omdat ik geen formeel experiment deed). Ik probeerde elk van die connectoren in mijn G43 en vuurde minstens 1K patronen af over een periode van een paar maanden en oefende mijn routine drills. (Ik plaatste mijn eerdere resultaten elders…)

Eerst pakte ik mijn Layman digitale trekkergauge en probeerde ik het gemiddelde te nemen van 5 metingen van het trekkersgewicht met elke connector. Maar om de een of andere reden kon ik geen consistente metingen krijgen en was de variabiliteit te hoog om de metingen betrouwbaar te maken. Dus gaf ik de meer objectieve vergelijkingen van de gemiddelde trekgewichten op, maar besloot ze heel erg te vergelijken op basis van mijn subjectieve perceptie van hoe elke connector aanvoelt in mijn specifieke G43 tijdens het daadwerkelijk doorlopen van mijn reguliere drill. De reden dat ik zoveel patronen met de connector heb afgevuurd, is om er zeker van te zijn dat die connectoren geen betrouwbaarheidsproblemen veroorzaken, wat geen van hen deed.

Merk op dat de NP3 plated OEM " - " connector is getest met zowel de std. trekkerveer als de NY trekkerveer (die ik nu in mijn G43's gebruik); en de Overwatch "OP - " connector is alleen getest met de NY trekkerveer. Alle andere connectoren werden getest met de standaard trekkerveer in het pistool.

Verder merk op dat ik slechts één monster van elk van die connectoren heb getest. Als zodanig kan er al dan niet veel generaliseerbaarheid zijn van mijn resultaten naar een andere individuele G43 of andere individuele connectoren van dezelfde soort.

Dat gezegd hebbende, hier zijn de resultaten van mijn tests:

1. Ghost Edge connector. (Mijn minst favoriete van allemaal.)
Deze connector gaf me de lichtste trek van alle connectoren die ik heb getest; maar gaf me ook de meest papperige break, wat ik helemaal niet leuk vond. Ik voelde ook dat het trekgewicht met deze connector (met de std. trekkerveer) een beetje te licht was voor mijn smaak. De stalen plaat waar het van is gemaakt, lijkt veel dunner te zijn dan die van de OEM connector, Overwatch of TTI connector.

2. Double Diamond connector (NP3 plated). (Mijn op een na minst favoriete van allemaal.)
Dit is de op een na lichtste connector van allemaal met een redelijk fatsoenlijke break. Het is niet zo licht of zo papperig als de Ghost Edge connector, maar de trek is nog steeds lichter dan de Overwatch "OP - " TTI of gepolijste OEM " - " connector, en de break is een beetje papperig….

3. TTI connector. (Een van mijn favorieten.)
Dit is de derde of vierde lichtste van de vijf die ik heb getest, met slechts een zeer kleine vermindering van het trekgewicht, zo niet, van de gepolijste fabriek " - " connector. Break is net zo scherp als de NP3 plated OEM " - " connector hieronder. De stalen plaat waar deze connector van is gemaakt, is net zo dik en solide als die van de OEM- en Overwatch-connectoren. Ik vond deze connector het op een na beste van alle connectoren. Maar ik kon het verschil in gevoeld trekgewicht tussen deze connector en de NP3 plated of gepolijste OEM " - " connector niet echt zien.

4. Glock OEM " - " connector NP3 plated door Overwatch (Een van mijn favorieten.)
Zowel de trekker als de break voelen veel aan als de standaard " - " connector met een ¢25 polish job. Zo niet, dan voelt de trekker iets soepeler aan dan de gepolijste standaard "-" connector. Ik vond deze connector net zo goed als de TTI connector. Merk op dat dit in wezen een Glock OEM-onderdeel is dat een premium NP3-coating heeft, wat het grootste voordeel van deze connector is. Als het hebben van de OEM-connector in je Glock erg belangrijk voor je is vanwege aansprakelijkheidsoverwegingen (of vanwege G.A.P of G.A.D.S.:LOL:), dan is dit ten zeerste aan te bevelen. Ik gebruikte deze het langst totdat ik onlangs de Overwatch "OP - " NP3 plated connector heb getest.

5. Overwatch "OP - " NP3 plated (Mijn keuze!)
Zowel de trekker als de break voelen net zo aan als de hierboven genoemde TTI of NP3 plated OEM " - " connector. Deze connector voelt echter een tikje soepeler aan dan beide, terwijl hij toch dezelfde zeer scherpe break geeft. Dit is ook een goedkoper alternatief voor de NP3 plated OEM " - " connector die Overwatch ook verkoopt. Ik vind de manier waarop deze connector aanvoelt in mijn G43 het beste - zeer soepel en zeer scherp, en helemaal niet papperig. Gewoon perfect trekkergevoel zonder de trek merkbaar lichter te maken zoals Ghost Edge of DD connector. Vanwege de soepelheid voelt de trekker zelfs een haar lichter aan dan de TTI of de standaard connector, hoewel ik het niet zeker weet…

Momenteel gebruik ik de Overwatch "OP - " connector en de NY trekkerveer in een van mijn G43's en de NP3 plated OEM "-" connector met de NY veer in de andere G43…

Zoals je kunt zien, ben ik NIET echt geĂŻnteresseerd in het lichter maken van de trekker van mijn G43's dan het fabrieksstd. trekgewicht. Sterker nog, ik gebruik de NY trekkerveer in beide van mijn G43's, zodat het trekgewicht zwaarder zou moeten zijn dan de fabrieksstandaardconfiguratie. Waar ik hier echt naar op zoek ben, is de soepelheid van de trek en de scherpte van de break. Ik denk dat ik heb gevonden wat ik echt leuk vind door de Overwatch "OP - " connector en de NY trekkerveer te combineren.;)

Zoals altijd, YMMV.:)
Ik wilde iedereen echt bedanken die heeft gereageerd op mijn bericht over G42/43/43X/48 connectoren
Mijn G43X heeft nog steeds een vrij zware trekker, ook al heeft hij een fabriek NP3ed Minus - connector
Zeker dat als ik wat lichtere veren krijg, de dingen voor mij draaglijk zullen worden
Ik HOU van deze kleine baby Glock met een mooie grip
Als ik een G43 had gekregen, zou ik rondkijken voor magazijnverlengingen etc
Ik denk nog steeds dat ik het Perfecte Handpistool heb gekozen, hoewel Gebruikt & Slechts $350
Ik
Vroeg me af of iemand daar een connector voor de slimlines heeft geprobeerd en zo ja, welke je hebt geprobeerd of gebruikt
Ik heb ze gezien van Ghost, LWD, APEX, ZEV & Double Diamond
Ik weet zeker dat er nog veel meer zijn
Mijn GEBRUIKTE, nieuw verworven G43X heeft een harde, ruwe trekker in vergelijking met elke andere Glock die ik ooit heb geprobeerd
Dacht misschien dat ik het een beetje kon helpen met een connector, maar de veren fabrieksmatig laten
Het heeft zeker ook de trekkerdingus nodig die wordt gemasseerd met een stuk schuurpapier
Dit wordt een 100% verborgen draageenheid
Ik had ook een 43x die ik bijna verkocht vanwege de waardeloze trekker. Kon hem niet nauwkeurig schieten. Installeerde een verminderde reis Glocktriggers 43x trekker met gepolijste OEM-veren en de trekker van het pistool verbeterde genoeg dat ik bereid was hem te houden. Sindsdien heb ik TTI ontdekt en hun verminderde veerset erin gestopt, waardoor het naar een heel nieuw niveau ging. Verbazingwekkend genoeg is het nu mijn favoriete trekker met zeer weinig pretravel, een scherpe break en korte reset! Van mijn G34 G4 met een Glock Triggers Edge trekker, G17 G4 met een 25 cent polish job, TTI connector en veerset, G17 G5 met een 25 cent polish job, TTI connector en veerset en mijn Glock 19x allemaal OEM is het mijn favoriet, gevolgd door de G17 G4, G19X, G17 G5 niet zo soepel als de G17G4 en G34 G4 (mooi maar te papperig en een langzame reset).
Bedankt voor het plaatsen van je onderzoek.

#10 · (Edited)
Mijn G43X eindigde met de NP3ed Glock #33564 connector met een #33363 trekkerstang.
Terwijl ik hem uit elkaar had, heb ik de Dremel tool op de trekkerstang en connector + de firing pin safety gezet.
In mijn oude voorraad Glock onderdelen had ik een Gen 3 G24 Trigger & Trigger bar dus ik heb de vlakken verwisseld zodat de G43X soepel kon zijn + hij was al decennia geleden door mij bewerkt om het vlak en de dingus glad te maken + ik heb het kleine gaatje gisteravond laat met epoxy bewerkt.
Ben er vanochtend NOG NIET aan toegekomen!
Bedankt voor alle geweldige reacties.
Het lijkt erop dat ik als volgende een veerset voor de G43X ga zoeken OF?
Als de trekker zo soepel, mooi en scherp was geweest als mijn G19X, was ik prima geweest.
Resultaten volgen met foto's.
G17L

Wolff Gunsprings lijkt geen trekkerveer aan te bieden voor de G42/43 Gen 5.
Ik moet maar eens rondkijken bij Lone Wolf, ZEV etc. en kijken wat er zoal te vinden is.

#14 ·
Mijn G43X eindigde met de NP3ed Glock #33564 connector met een #33363 trekkerstang
… .
Goede keuze.(y)
Ik gebruik het in mijn nieuwere G43 en gebruikte het lange tijd in mijn oudere G43. Ik geef de voorkeur aan de NP3-coating boven de fabrieksbekleding, omdat de zilveren fabrieksbekleding na een paar duizend schoten relatief gemakkelijk slijt….

#12 · (Edited)
IMO is er maar één Minus Connector, de echte Glock Minus Connector.
Het is een hogere kwaliteit kit qua fabricage.
Ik heb een heleboel aftermarket connectoren en ik ben weer helemaal terug bij OEM Minus of Dot.
Glock maakt geen echte minus connector voor de wapens in de post van de OP. De vroege G43 connector was niet gemarkeerd en creëerde een stijve trekker. Deze werd vervangen door een connector gemarkeerd met minus, wat nu standaard is. Deze connector verlicht de trekker niet zoals de minus connector in een G17, etc.

33215 - ONGEMARKEERD ( ) -> Originele standaard connector gebruikt in vroege G42 en G43 pistolen. Produceert een piekbelasting van ongeveer 6,5 lbf. Nu stopgezet.

33564 - MINUS (-) -> Huidige standaard connector gebruikt in G42, G43, G43X en G48 pistolen. Produceert een piekbelasting van ongeveer 5,5 lbf. Vervangt 33215 connector in alle pistolen.

33847 - PLUS (+) -> Optionele heavy-pull connector bruikbaar in G42, G43, G43X en G48 pistolen. Produceert een piekbelasting van ongeveer 8,0 lbf.

#15 ·
Klaar om het weer in elkaar te zetten
Een goede GEBRUIKTE Factory Striker Spring gevonden en ga het proberen in de 43X
Kanaalvoering is schoon maar lijkt ruw omdat de veer erin beweegt
Image

Ik ben het weer in elkaar aan het zetten terwijl ik dit typ
Image
Image

Glock 19X & 43X
Image

De trekker is nu veel soepeler en met het gladde trekker oppervlak en de gladde trekker dingus voelt het gewoon beter aan
Nog steeds 100% veerspanning en heeft een scherpe trekker, misschien zelfs beter dan de G19X

#18 ·
Ik wilde iedereen echt bedanken die heeft gereageerd op mijn bericht over G42/43/43X/48 connectoren. Mijn G43X heeft nog steeds een vrij zware trekker, ook al heeft hij een fabriek NP3ed Minus - connector. Zeker dat als ik wat lichtere veren krijg, de dingen voor mij draaglijk zullen worden. Ik ben echt dol op deze kleine baby Glock met een mooie grip. Als ik een G43 had gekregen, zou ik rondkijken voor magazijnverlengingen etc. Denk nog steeds dat ik het Perfecte Handpistool heb gekozen, hoewel gebruikt en slechts $350

#24 ·
Ik wilde iedereen echt bedanken die heeft gereageerd op mijn bericht over G42/43/43X/48 connectoren
Mijn G43X heeft nog steeds een vrij zware trekker, ook al heeft hij een fabriek NP3ed Minus - connector
Zeker dat als ik wat lichtere veren krijg, de dingen voor mij draaglijk zullen worden
Ik HOU van deze kleine baby Glock met een mooie grip
Als ik een G43 had gekregen, zou ik rondkijken voor magazijnverlengingen etc.
Denk nog steeds dat ik het Perfecte Handpistool heb gekozen, Hoewel Gebruikt & Slechts $350
De toevoeging van TTI-veren zal het in iets veranderen waar je van zult genieten. Een korte loop is moeilijk om goed mee te schieten en we hebben alle hulp nodig die we kunnen krijgen door de trekker te verbeteren. Vergeet niet om te kijken naar Shield Arms 15 rd mags. Je moet de magazijnvanger vervangen. Ik heb één TTI plus 5 extensies voor Shields aan één magazijn toegevoegd, zodat dat kleine pistool 20+1 kan hebben. De Shields hebben feilloos gewerkt.

#22 ·
Als je kiest voor een rolling break met een Ghost-connector, maar het gewicht wilt verhogen, kun je er een slanke NY Black trigger in plaatsen. Er is ook oranje, voor de slanke uitvoering voor nog meer gewicht.

• Like
Reactions: GlockyQ
#26 · (Edited)
Als je een rolling break kiest met een Ghost-connector, maar het gewicht moet verhogen, kun je er een slim-line NY Black trigger in plaatsen. Er is ook Orange, voor de slim-line voor nog meer gewicht.
Ik wou echt dat Glock OEM 4.5LB connectoren maakte voor de slim line modellen zoals de echte "-" connectoren voor grotere modellen, zodat ik het kon gebruiken met NY-1 trekkerveer in mijn G42 en G43s zoals ik doe in al mijn grote modellen. Op dit moment test ik Double Diamond 3.5 LB connector en NY-1 (Orange) trekkerveer in mijn G42 en G43s. Deze combinatie geeft me het totale trekgewicht rond de 5.6LB - 5.7LB met stevige take up maar soepele break…

FWIW,
Tot eind 2020 (d.w.z. FRM 72-26 Rev. 159) had Glock onderdeel #39324 "Trigger Spring NY 1" voor Slim Line modellen (G42/43/43X/48) vermeld als "Zwart" in hun oudere edities van Parts Order Forms voor Certified Armorers. Vanaf 2021 (d.w.z. FRM 72-26 Rev. 161) hebben ze echter dezelfde NY 1 Trigger Spring voor G42/43/43X/48 (onderdeel #39324) vermeld als "Oranje".

De nieuwste Glock Armorer's Manual toont een Z/W foto (p.68), waarin alle vier de variaties van "Gen 5 triggerveren" worden vermeld. Interessant genoeg is wat op de foto wordt vermeld als de "NY1 Slim" de oude "zwarte" kleur NY 1 veer. Ik weet niet hoeveel van die "zwarte" kleur NY 1 Trigger Springs (onderdeel #39324) voor G42/43/43X/48 in de VS zijn verkocht; maar ik heb er zelf geen gezien.

In ieder geval biedt Glock momenteel GEEN andere "NY Trigger Springs" aan voor de G42/43/43X/48 dan de oranje kleur onderdeel #39324 (gemarkeerd "33948") - voor zover ik weet….

#31 ·
Ik gebruik alleen Glock-onderdelen. Ik verander de connectoren niet in full-size Glocks, maar mijn 43 en de 43 van mijn vrouw hebben Glock "-"-connectoren.

#36 ·
Maak het pistool leeg en houd het alleen in je schiethand terwijl je de trekker overhaalt zonder de schot te verbreken, en let op de korrel voor beweging. Probeer verschillende delen van de vingertop en kijk of er patronen verschijnen in termen van beweging van de korrel.

#39 ·
Ik heb een aantal Ghost- en andere merken Glock-connectoren geprobeerd - ik had problemen met ze allemaal die betrouwbaar waren, zorgen over het in de batterij gaan van het pistool, onbedoelde dubbele taps - noem maar op. ! ... Alleen Glock OEM "Minus" en "Dot" connectoren waren echte drop-in vervangingen en functioneerden zoals het hoort. *Ik geef de voorkeur aan de Glock OEM "Dot" connector in een Gen 3 trekkergroep (geen trekkerstang bump voor mij!) met een 0,5 lb. gereduceerde slagpin/vuurpenveer en een gereduceerde kracht veiligheidsplunjerveer. Ik verander de trekkerveer niet. Ten slotte doe ik een $0,25 trigger job en ben ik klaar. *Vuistregel is: VERVANG ALLEEN twee van de drie veren (veiligheidsplunjer, slagpin/vuurpen of trekkerveer) - maar vervang ze niet alle drie, anders kunnen er betrouwbaarheidsproblemen ontstaan.

#41 ·
Ik heb de Ghost-connectors per dozijn gebruikt en ze werken prima en ik heb nog nooit een connector geprobeerd die een trekker had die ik te licht vond.
De G43x trekker was 5,5 lb en was gewoon verschrikkelijk. In eerste instantie probeerde ik de Ghost Edge en het hielp een beetje, maar ik was nog steeds ongelukkig. De Glocktriggers RT trigger bar en gepolijste veren hielpen het te verbeteren. Pas toen ik het in de G48 probeerde, leek het te doen wat het hoort te doen en ik ben er erg blij mee. Ik ga die Overwatch Precision minus NP3d proberen en kijken of dat verschil maakt.

#44 ·
Benieuwd of iemand daar een connector voor de slimlines heeft geprobeerd en zo ja, welke je hebt geprobeerd of gebruikt.
Het heeft zeker de trekker dingus nodig die met een stuk schuurpapier wordt gemasseerd.
Op ebay heeft Rain tactical een G43/43X/48 trigger kit. Het heeft een Rain Tactical Self Defense SD3 3LB Trigger Connector, een verminderde kracht vuurpenveiligheidsveer, een +25% trekkerveer en een 6 lb slagveer. De SD3 connector is precies zoals de Ghost Edge die ik in mijn 43X heb! Zonder de slagveer krijg ik een 4,5 lb trekker met deze onderdelen op zowel mijn 43X als 48. Als je de 25% trekkerveer niet plaatst, krijg je een 5,5 lb trekker. Superglad zonder muur. Zoals een superkorte dubbelwerkende trekker. Reset is kort en solide. Volledige details in mijn andere berichten.
Slechts $20.