close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

Whats Happening?

Discussion in 'GTArmY - Join The Fight!' started by buckhunter3987, Oct 17, 2008.

  1. buckhunter3987

    buckhunter3987

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    2,284
    Likes Received:
    2
    Location:
    Jawja
    So is this going forward? Its kinda dead and pointless now.:yawn:
     
  2. Malkuth

    Malkuth Defend Freedom

    Joined:
    Feb 23, 2002
    Messages:
    1,781
    Likes Received:
    0
    Location:
    Maine
    As far as I know yes. Eric has not said anything about dropping it yet.
     

  3. elsolo

    elsolo

    Joined:
    Aug 4, 2003
    Messages:
    6,496
    Likes Received:
    1,763
    Location:
    socal
    I just liquidated my army:

    0 out of 26 soldiers have Weapons
    0 out of 26 soldiers have Armor
    You currently possess 4143 Gold
     
  4. rfenster

    rfenster CLM

    Joined:
    Mar 15, 2001
    Messages:
    1,398
    Likes Received:
    3
    Location:
    Littleton, CO USA
    After briefly thinking about attacking and stealing any remaining gold (probably already gone by now after your advertisement that you had 4K in undefended gold), I instead clicked on your recruitment link....

    Off topic, but does anyone able to purchase more spies? That feature doesn't appear to be working.
     
  5. Malkuth

    Malkuth Defend Freedom

    Joined:
    Feb 23, 2002
    Messages:
    1,781
    Likes Received:
    0
    Location:
    Maine
    Nope just checked and it does not work. I will Tell Eric.
     
  6. FEDLEO

    FEDLEO Spread Out!

    Joined:
    Aug 13, 2006
    Messages:
    4,786
    Likes Received:
    33
    Location:
    State of disbelief
    I hope he don't do away with the game just come up with a way to get some gold. I know lots of people that play similar games on line. Seems like a simple enough fix but I guess I could be wrong.
     
  7. Punkkin

    Punkkin

    Joined:
    Mar 18, 2005
    Messages:
    986
    Likes Received:
    0
    Location:
    NM
    Where's the freaking gold?:dunno:
     
  8. buckhunter3987

    buckhunter3987

    Joined:
    Nov 2, 2004
    Messages:
    2,284
    Likes Received:
    2
    Location:
    Jawja
    its tied up in non liquid assets, and the credit market is frozen. eric is trying to make the game true to life....:rofl:
    time for a bailout!!
     
  9. CA_DUDE

    CA_DUDE Dude here.

    Joined:
    Jan 31, 2005
    Messages:
    717
    Likes Received:
    0
    Location:
    South Carolina
    I'm gonna send away for one of those gold kits they advertise on T.V. and pry my fillings out!
     
  10. Letner

    Letner

    Joined:
    Oct 16, 2006
    Messages:
    55
    Likes Received:
    3
    Location:
    Upper Michigan
    That's to funny
     
  11. Punkkin

    Punkkin

    Joined:
    Mar 18, 2005
    Messages:
    986
    Likes Received:
    0
    Location:
    NM
    Any updates on the gold?
     
  12. cimpala

    cimpala

    Joined:
    Nov 18, 2007
    Messages:
    1,343
    Likes Received:
    0
    Location:
    North Carolina
    :rofl::rofl::rofl:
     
  13. ssparky77

    ssparky77 Head Ball Coach

    Joined:
    May 29, 2008
    Messages:
    65
    Likes Received:
    0
    Location:
    Norman, OK
    Drunk and bored...do tell what you're talking about. I'm in.