Washington Post, Wall Street Journal paid $19 million to publish Chinese Communist Party propaganda

Discussion in 'Political Issues' started by Burebista, Jun 9, 2020.

  1. Burebista

    Burebista Apex Predator

    Messages:
    4,509
    Likes Received:
    10,976
    Joined:
    Oct 10, 2014
    Location:
    Last warning before banning
    Except:

    "One of China’s main propaganda outlets has paid American newspapers nearly $19 million for advertising and printing expenses over the past four years, according to documents filed with the Justice Department.

    China Daily, an English-language newspaper controlled by the Chinese Communist Party, has paid more than $4.6 million to The Washington Post and nearly $6 million to The Wall Street Journal since November 2016, the records show.


    Both newspapers have published paid supplements that China Daily produces called “China Watch.” The inserts are designed to look like real news articles, though they often contain a pro-Beijing spin on contemporary news events."


    https://dailycaller.com/2020/06/08/chinese-propaganda-china-daily-washington-post/

    I wonder how much money George Soros and the DNC is paying them to spin the truth, publish fake news, launch smears and attack Trump and conservatives non stop for the last 4 years.
     
    Ramjet38 likes this.
  2. Ramjet38

    Ramjet38 Mentally Frozen

    Messages:
    23,635
    Likes Received:
    69,209
    Joined:
    Apr 9, 2001
    Location:
    Wilderness of Life
    Sold to the most commie and highest bidder.
     
    Burebista likes this.

  3. aircarver

    aircarver Descent Terminated Silver Member

    Messages:
    33,219
    Likes Received:
    14,322
    Joined:
    May 26, 2002
    Location:
    Ft. Worth, Republic of Texas
    I look forward to seeing them all fold ....