Zijn de Walther PPK en TPH de kleinste DA/SA-pistolen die momenteel beschikbaar zijn? Is er ooit iets DA/SA kleiner geweest dat niet meer verkrijgbaar is?
Glocktalk is a forum community dedicated to Glock enthusiasts. Come join the discussion about Glock pistols and rifles, optics, hunting, gunsmithing, styles, reviews, accessories, and more!
Beretta 21a zou mijn gok ook zijn geweest... klein genoeg om vrijwel nutteloos te zijn!Beretta Bobcat 21A of Beretta Tomcat 3032?
Genitron kan helpen. Handgun Search Results (genitron.com)Ik heb het gevoel dat de vraag al beantwoord is. Ik heb zelf alleen een vraag.
Wat is de kleinste DA/SA 9mm die nog in productie is?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Glock Talk
Ik geloof dat de subcompact onlangs uit de handel is genomen.Px4 subcompact. Dan misschien de p30sk. Het lijkt erop dat de px4 moeilijk te vinden is.
Jammer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Glock Talk
Als je er een vindt, wil ik het graag weten.De niet meer geproduceerde CZ Rami zou ongeveer de grootte moeten hebben van de Beretta PX4 subcompact.
Ik ben ook op zoek naar een DA/SA met alleen een decocker, in minimaal .380, die kleiner is dan een PX4 compact of P-01.
Ik realiseerde me na die post dat ik niet specifiek genoeg was. De Bersa Thunder past bij die post, maar hij is enorm voor wat het is. Wat ik echt wil, is een DA/SA LCP Max en DA/SA 365... lolAls je er een vindt, wil ik het graag weten.
Ik vind de lcp max leuk en dat zou een winnaar zijn in da/sa, maar waar ik echt naar op zoek ben, is zoiets als een da/sa 365. Dat is de droom!Ik realiseerde me na die post dat ik niet specifiek genoeg was. De Bersa Thunder past bij die post, maar hij is enorm voor wat hij is. Wat ik echt wil, is een DA/SA LCP Max en DA/SA 365... lol
Dankzij Wererat die deze site heeft gepost, vond ik dit... .380 en blowback, maar niet veel groter dan een 365.Ik vind de lcp max leuk en dat zou een winnaar zijn in da/sa, maar waar ik echt naar op zoek ben, is zoiets als een da/sa 365. Dat is de droom!
Het dichtst in de buurt dat ik ben tegengekomen was de Springfield XD-e. Helaas is het een single stack. Ik zeg dit ook als iemand met grote handen, de trigger reach is gewoon absurd lang. Ik vond het vrijwel onbruikbaar.