close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

who wants to have fun??

Discussion in '1911 Forums' started by thecableguy, Dec 24, 2010.


  1. thecableguy

    thecableguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 3, 2010
    2,068
    0
    Location:
    N. Richland Hills TX


    http://www.glocktalk.com/forums/showthread.php?t=1297221
     

    Wanna kill these ads? We can help!
  2. Jim S.

    Jim S.
    Expand Collapse

    Joined:
    Dec 2, 2008
    4,767
    0
    Location:
    Northwest Indiana
    We have been through this enough times.
    There is no convincing people who have their minds made up about something even if they are full of it.
    It's ok though. They can stick with whatever firearm they like and leave us alone because we don't give a crap about their opinions anyway.
    They are only important to themselves and feel like they should have the final say in this because they feel we are wrong and they are right.
    It's a good thing we know better and like I said, who gives a damn what they say or think anyway?
     

  3. TKR Reptiles

    TKR Reptiles
    Expand Collapse
    Thread Killer

    Joined:
    Oct 19, 2010
    924
    0
    Location:
    Norman, OK
    LOL! That is the guys one and only post on the forum... What a tool...
     
    #3 TKR Reptiles, Dec 24, 2010
    Last edited: Dec 24, 2010
  4. freespirit34

    freespirit34
    Expand Collapse
    BMFTSY

    Joined:
    Apr 2, 2009
    664
    0
    Location:
    NC Mountains
    Multi-tool.
     
  5. thecableguy

    thecableguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 3, 2010
    2,068
    0
    Location:
    N. Richland Hills TX
    Oh I totally agree. Sometimes it's just fun to :poke:
     
  6. Quack

    Quack
    Expand Collapse
    Rent this space

    Joined:
    Jan 7, 2002
    9,987
    3
    Location:
    NE Ohio
  7. thecableguy

    thecableguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 3, 2010
    2,068
    0
    Location:
    N. Richland Hills TX
  8. Hokie1911

    Hokie1911
    Expand Collapse
    >

    Joined:
    Dec 26, 2003
    9,712
    1
    Location:
    NE Ohio
    Going in there is the equivalent of :brickwall:
     
  9. thecableguy

    thecableguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 3, 2010
    2,068
    0
    Location:
    N. Richland Hills TX
    Paul I borrowed your EB pics over there. I can't wait to see his next post detailing his EB buying experience.
     
  10. Hokie1911

    Hokie1911
    Expand Collapse
    >

    Joined:
    Dec 26, 2003
    9,712
    1
    Location:
    NE Ohio
    All the 1911 dudes are taking that thread over now. :rofl:
     
  11. Quack

    Quack
    Expand Collapse
    Rent this space

    Joined:
    Jan 7, 2002
    9,987
    3
    Location:
    NE Ohio
  12. Quack

    Quack
    Expand Collapse
    Rent this space

    Joined:
    Jan 7, 2002
    9,987
    3
    Location:
    NE Ohio
  13. Hokie1911

    Hokie1911
    Expand Collapse
    >

    Joined:
    Dec 26, 2003
    9,712
    1
    Location:
    NE Ohio
    Wilson rep finally responded.
     
  14. Quack

    Quack
    Expand Collapse
    Rent this space

    Joined:
    Jan 7, 2002
    9,987
    3
    Location:
    NE Ohio
    at least he was honest about it :animlol:


     
  15. Hokie1911

    Hokie1911
    Expand Collapse
    >

    Joined:
    Dec 26, 2003
    9,712
    1
    Location:
    NE Ohio
    What else was he gonna say? :rofl:
     
  16. thecableguy

    thecableguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 3, 2010
    2,068
    0
    Location:
    N. Richland Hills TX
    :rofl::rofl: That was great. You guys do know that it's Christmas eve right? Not mischief night.
    At least he was honest and owned up to the Wilson mistake.
     
    #16 thecableguy, Dec 24, 2010
    Last edited: Dec 24, 2010
  17. Quack

    Quack
    Expand Collapse
    Rent this space

    Joined:
    Jan 7, 2002
    9,987
    3
    Location:
    NE Ohio
    nope it's my birthday eve, so i'm GTUI right now
     
  18. bac1023

    bac1023
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 26, 2004
    100,708
    1,957
    Location:
    PA
    Late to the party, but I got involved too. :)
     
  19. thecableguy

    thecableguy
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 3, 2010
    2,068
    0
    Location:
    N. Richland Hills TX
    :dunno:I am scared to ask.
    You guys have me confused as to what thread is what now.
     
    #19 thecableguy, Dec 24, 2010
    Last edited: Dec 24, 2010
  20. Quack

    Quack
    Expand Collapse
    Rent this space

    Joined:
    Jan 7, 2002
    9,987
    3
    Location:
    NE Ohio
    GlockTalking Under the Influence :animlol:
     
Loading...
Similar Threads Forum Date
Who wants to help Piers Morgan pack? Political Issues Dec 31, 2012
Who wants to discuss loading 44 mag? Reloading Jul 11, 2012
For Those Who Want to Have Fun In a Comment Section Cop Talk Jul 16, 2011
Who wants to sell me a G19 Wanted To Buy Dec 28, 2007
Who wants to marry a ................. The Lighter Side Oct 10, 2003