close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

When a German Shepherd knocks

Discussion in 'Woof Memorial Critter's Corner' started by PeaceKeeper, Nov 18, 2004.


  1. PeaceKeeper

    PeaceKeeper
    Expand Collapse

    Joined:
    Oct 31, 2002
    348
    0
    Location:
    Cumming, GA
    you better open the door......


    [​IMG]

    [​IMG]
     

    Wanna kill these ads? We can help!
  2. MrsKitty

    MrsKitty
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 23, 2003
    18,802
    31
    Location:
    >^..^<
    Instead of toys, I suggest a new doornob for Christmas ;)
     

  3. Slobberchops

    Slobberchops
    Expand Collapse
    WTF?!?!?

    Joined:
    Apr 14, 2003
    2,353
    0
    ;z ;z ;z

    are you sure you don't want that door between you and

    <====
     
  4. tony4311

    tony4311
    Expand Collapse

    Joined:
    Sep 19, 2004
    868
    57
    Location:
    S. Wisconsin
    bwhahahaha now thats funny.

    I take it from watching you it...(he/she?) knew it opened the door but couldn't quite get it to work?
     
  5. PeaceKeeper

    PeaceKeeper
    Expand Collapse

    Joined:
    Oct 31, 2002
    348
    0
    Location:
    Cumming, GA
    Zelda was a great girl, now she watches over me as I sit at my desk.

    [​IMG]
     
  6. ATL Peach Girl

    ATL Peach Girl
    Expand Collapse
    ♥Meezers♥

    Joined:
    Apr 9, 2002
    6,734
    1
    Location:
    The Peach State!!
    wow Peackeeper!!! She bit thru that door knob trying to turn it??? ;P

    I love the special frame you have her pic in, I am in the planning stages of making a shadow box of some of the fave toys and some pics of the little Siamese I lost in July.......

    She was a gorgeous dog and it sounds like she was a great public servant.....
     
  7. Walter45Auto

    Walter45Auto
    Expand Collapse

    Joined:
    May 26, 2004
    1,545
    2
    Location:
    Dallas, TX
    Ya know, first of all, That is one of the MOST GORGEOUS DOGS I'VE EVER SEEN IN MY LIFE! Second, Man I'd HATE TO BE THE GUY SHE WAS REALLY AFTER!


    ;I






    ;H ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 MERRY CHRISTMAS Y'ALL!
     
  8. S2nd

    S2nd
    Expand Collapse
    One happy cat

    Joined:
    Jan 28, 2003
    284
    0
    Location:
    CA. Yeah, I know...
    Looks like you need a solid knob instead of those decorative stamped brass pieces.

    Nice doggy.
     
  9. MrsKitty

    MrsKitty
    Expand Collapse

    Joined:
    Mar 23, 2003
    18,802
    31
    Location:
    >^..^<
    A friend used to have a cat who could "turn" a doornob. She had a hard time gripping it but different ones throughout the house, she could turn :)
     
  10. Walter45Auto

    Walter45Auto
    Expand Collapse

    Joined:
    May 26, 2004
    1,545
    2
    Location:
    Dallas, TX
    If my cat had been taller, she'd have gotten the doorknob turned.


    ;I






    ;H ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 ;8 MERRY CHRISTMAS Y'ALL!
     
  11. S2nd

    S2nd
    Expand Collapse
    One happy cat

    Joined:
    Jan 28, 2003
    284
    0
    Location:
    CA. Yeah, I know...
    I've seen that too! I went into my friend's computer/cat room, and he told me to put a 12 pound weight in front of the door. I asked why, and without warning, his orange tabby Yeno ran for the door, jumped, pawed at the handle, jumped again, pawed at the handle and opened the door a crack, put his paw in the crack, flung the door open and ran out!

    Wacky animals.
     
  12. OMEGA5

    OMEGA5
    Expand Collapse

    Joined:
    Jun 28, 2001
    1,418
    77
    Location:
    Tennessee
    I was keeping a GS for a friend one time. Damn dog ate the license plate off my motorcycle one day and the next day both by bike's tires were flat. I loaded the sucker up and took him to the shelter and paid them to keep the damn thing till my friend got back. Stupid dog got lose from his yard a month or so later and tried to whip a semi. The semi won.