close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

CAA SRS sniper stock? good/bad

Discussion in 'Black Rifle Forum' started by Glock Influence, Feb 27, 2012.


  1. Glock Influence

    Glock Influence
    Expand Collapse

    Joined:
    Apr 4, 2005
    233
    0
    Location:
    USA
    I know this stock is pretty tacticool lol but I kinda like the folding pod. Kinda expensive too. Anyone have one of these stocks? I've only been able to find a couple reviews online. Is my money better spent on something else you think?

    Thanks
     

    Wanna kill these ads? We can help!

    Attached Files:

  2. faawrenchbndr

    faawrenchbndr
    Expand Collapse
    DirtyThirty fan
    CLM

    Joined:
    Nov 24, 2005
    36,027
    390
    Location:
    Troy
    All CCA products are just one step above airsoft garbage!
    Do not waste your money on CCA crap!
     

  3. Glock Influence

    Glock Influence
    Expand Collapse

    Joined:
    Apr 4, 2005
    233
    0
    Location:
    USA
    what makes it crap exactly? I have a CAA stock on one of my AR's and it has held up so far. I haven't thrown it off a building or anything yet so I don't know exactly what it could handle but its pretty light and comfortable to shoot with.
     
  4. M&P15T

    M&P15T
    Expand Collapse
    Beard One

    Joined:
    Apr 7, 2011
    21,500
    3,555
    Location:
    Arlington, VA.
    I gotta chime in on the air-soft thing.....

    I was shopping at a local sporting goods store that sells firearms. They also sell stuff for paint-ball. The had padded & stitched "body-armor" for going paint-balling. Made me laugh.
     
  5. faawrenchbndr

    faawrenchbndr
    Expand Collapse
    DirtyThirty fan
    CLM

    Joined:
    Nov 24, 2005
    36,027
    390
    Location:
    Troy

    As per my experiences with CCA, poor quality, poor fitment,
    very poor reliability or longivity. Overall just junk parts for the $
     
  6. Glock Influence

    Glock Influence
    Expand Collapse

    Joined:
    Apr 4, 2005
    233
    0
    Location:
    USA
    ok so any recommendations on a product that is similar to this but not crap?
     
  7. faawrenchbndr

    faawrenchbndr
    Expand Collapse
    DirtyThirty fan
    CLM

    Joined:
    Nov 24, 2005
    36,027
    390
    Location:
    Troy
    My suggestion would be MagPul PRS,.......darn good stuff!
     
  8. Glock Influence

    Glock Influence
    Expand Collapse

    Joined:
    Apr 4, 2005
    233
    0
    Location:
    USA
    My friend has one. I'm not a fan
     
  9. Glock Influence

    Glock Influence
    Expand Collapse

    Joined:
    Apr 4, 2005
    233
    0
    Location:
    USA
    Maybe I will just get a tactical adjustable stock from Stag Arms
     
  10. faawrenchbndr

    faawrenchbndr
    Expand Collapse
    DirtyThirty fan
    CLM

    Joined:
    Nov 24, 2005
    36,027
    390
    Location:
    Troy
    Ok,..........