close

Privacy guaranteed - Your email is not shared with anyone.

Welcome to Glock Talk

Why should YOU join our Glock forum?

  • Converse with other Glock Enthusiasts
  • Learn about the latest hunting products
  • Becoming a member is FREE and EASY

If you consider yourself a beginner or an avid shooter, the Glock Talk community is your place to discuss self defense, concealed carry, reloading, target shooting, and all things Glock.

Anyone looking for a TRP?

Discussion in '1911 Forums' started by bac1023, Mar 5, 2013.

  1. faawrenchbndr

    faawrenchbndr DirtyThirty fan CLM

    36,074
    441
    Nov 24, 2005
    Troy
    I may bid on it.............I wonder if Chuck could "fix" the slide? :rofl:
     


  2. faawrenchbndr

    faawrenchbndr DirtyThirty fan CLM

    36,074
    441
    Nov 24, 2005
    Troy

    Humor brother,.........slide is garbage, but if I could get the frame
    for a good price, would be great for a .22lr slide assy
     
  3. MD357

    MD357

    4,124
    11
    Jul 13, 2008
    I'll pass, the rail or scope isn't big enough.
     
  4. bac1023

    bac1023

    102,296
    2,687
    Sep 26, 2004
    PA
    :rofl:
     
  5. glock2740

    glock2740 Gun lover.

    18,888
    13
    Jun 19, 2008
    NW Ark.
  6. 3rdgen40

    3rdgen40 .45 fanatic

    7,704
    1
    May 3, 2008
    Arkansas
  7. faawrenchbndr

    faawrenchbndr DirtyThirty fan CLM

    36,074
    441
    Nov 24, 2005
    Troy
    Crap,......too dang much for me, I'm out!
     
  8. Zombie Steve

    Zombie Steve Decap Pin Killa

    18,083
    18
    May 31, 2007
    Old Colorado City
    Someone's going to hell in gasoline underpants...
     
  9. itstime

    itstime

    7,176
    17
    Apr 9, 2006
    USA
    Oh what a let down. I clicked that link quick expecting more. I am looking for one. Kinda. Maybe not now. LOL....
     
  10. You know, you could plug those holes with beads and make it a perfect Mardi Gras carry gun. :cool:
     
  11. ca survivor

    ca survivor

    8,434
    57
    Dec 25, 2011
    Florida
    I like this remark "has a lightened slide with 4 holes on either side of the slide which is the new thing to do" the new thing to do :rofl::rofl:
     
  12. MD357

    MD357

    4,124
    11
    Jul 13, 2008

    Well he's already got the eye relief rubber piece on there for it. Works well with a moving slide I'm sure.
     
  13. glock2740

    glock2740 Gun lover.

    18,888
    13
    Jun 19, 2008
    NW Ark.
    I was thinking of fillng the holes with diamonds and then having the gun gold plated and selling it to one the cartel's. :rofl:
     
  14. bac1023

    bac1023

    102,296
    2,687
    Sep 26, 2004
    PA
    That's pretty funny for sure :)
     
  15. DAT85

    DAT85

    180
    0
    Mar 15, 2009
    CINCINNATI OHIO
    :faint:

    People do terrible things to pieces of metal sometimes.


    DAT85
     
  16. glock2740

    glock2740 Gun lover.

    18,888
    13
    Jun 19, 2008
    NW Ark.
    What about the 1 pound trigger!?!:wow: I bet that could be real fun in the wrong hands.