Glock Talk

Glock Talk (http://glocktalk.com/forums/index.php)
-   Cop Talk (http://glocktalk.com/forums/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Spy Car/Anti-cop car (http://glocktalk.com/forums/showthread.php?t=1434318)

GWSHARK 07-26-2012 10:07

Spy Car/Anti-cop car
 
Thought you guys might want to see this... something tells me this won't end well for him. :rofl:

I wonder what his previous arrests were for. He sure is ticked off though. :dunno:

Electric shocking door handles? Wow... is that even legal? :wow:


DaBigBR 07-26-2012 10:16

Looks like he's got some coin put in to it. Here's the camera system:

http://protectallsecurity.com/products-page

What a nut.

ranger1968 07-26-2012 10:19

Yikes......this guy has some....issues.

Panzergrenadier1979 07-26-2012 10:21

With the amount of $$$ he's got invested into that car I'm willing to bet that this idiot is out patrolling to get the attention of LEOs that he so desperately wants.

This guy is going to get himself shot and this video is going to be exhibit "A" at his trial.

ranger1968 07-26-2012 10:25

And since he made such a comprehensive video, I am pretty certain that him,his car, and his video have been the featured presentation of intell memos and shift briefs in the departments wherever it is that he lives....

So much for being stealthy.....

Paul53 07-26-2012 10:51

"Electrified door handles?" Gee, mine only came with locks, but they seem to work pretty well. Police siren and smoke screen?:crazy:

Hollywood D 07-26-2012 10:55

LMFAO

If he spent that amount of time into getting a job and not being a super tool he wouldn't need to put that amount of money into a 12 year old car.

blueiron 07-26-2012 12:29

GNGmobile.

nikerret 07-26-2012 12:38

I would love to arrest him and have him bring his video to court to show the angles my camera couldn't get.

Hoser423 07-26-2012 12:45

Cooooool, with a capital "T"
That car would look great on the back of a tow truck... and held as evidence, for the inevitable Obstructing a Peace Officer charge, or whatever your local statue has.

blueiron 07-26-2012 13:12

I wonder if this DNA Stain has the same level of animosity to Firefighters and EMTs? All it's going to take is someone plowing into him during a traffic accident and when a good samaritan citizen, FF, or EMS professional gets zapped trying to aid him, he'd be facing felony charges in my State and civil tort action.

eracer 07-26-2012 13:15

Anti car-jacking device. Legal in parts of South Africa.


metal 07-26-2012 14:56

IDK but those electric door handles might not be a bad idea in the Ghetto if you happened to say own an old G-Body (Regal, Monte Carlo, Grand National et al) :rofl:

Panzergrenadier1979 07-26-2012 15:39

Quote:

Originally Posted by blueiron (Post 19238186)
GNGmobile.

:rofl:

Bren 07-26-2012 15:57

Quote:

Originally Posted by blueiron (Post 19238186)
GNGmobile.

I think I saw a vanity plate that said MRBEEFY.:rofl:

Hey, what would be cool is if the local police could get a decent charge on him and take that awesome undercover ride through forfeiture.:rofl:

Sharky7 07-26-2012 16:13

"Stop playing with your car....Your hot pocket is ready."

"Awwww Mom. I am just about ready to publish another conspiracy on the internet."

lpo 07-26-2012 17:03

I would love to know what the charge was on his "false arrest".

I gotta say though. As a tech nerd, I kinda want some of the stuff in his car. The camera system could come in handy when your hit by one of MS idiot drivers. :upeyes:

Outdoor Hub mobile, the outdoor information engine

msu_grad_121 07-26-2012 18:11

Flashing strobes, police siren and smoke screen on an armored personal car? Does anyone else just hear "whacker" or "gearing up for a massacre?"

I'd be lying if I said I wasn't impressed with his setup, but he's such a d-bag, that's all I can see. Love the paranoid delusions, they are quite entertaining. I also wonder what his so-called false arrest was for, and would LOVE to know about the other negative experience he referenced.

Oh well, there's nothing illegal about being crazy, I guess.

porschedog 07-26-2012 18:20

This guy is a do#che

Mrs.Cicero 07-26-2012 18:21

He should be marketing that car to parents whose daughters are about to start dating. All those cameras and audio and GPS info... lol.


I really didn't know people could be quite that paranoid, but still able to speak in coherent sentences.


Mrs.Cicero


All times are GMT -6. The time now is 13:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2013, Glock Talk, All Rights Reserved.